czwartek, 19 września 2013

Wybij się z tłumu dzięki marketingowi internetowemu

Marketing w Internecie ma to do siebie, że jego sukces zależny jest w głównej mierze od użytkowników cyberprzestrzeni, a dokładniej rzecz ujmując od tego jakie frazy wpisują w wyszukiwarki. Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiednich słów kluczowych dla Twojego serwisu. Powinieneś dowiedzieć się, jakie frazy związane z Twoją branżą są najczęściej wyszukiwane. Możesz w tym celu użyc najrozmaitszych narzędzi, np. Google AdWords Keyword Tool. Następne posunięcie powinno obejmować napisanie artykułów około 500 znaków każdy. Ważne by były one w miarę krótkie, ponieważ większość wyszukiwarek i tak nie skanuje w całości zbyt długich tekstów. Dobrym pomysłem jest podzielenie sobie takiego artykułu na punkty. Gdy np. określisz 5 punktów, będziesz mógł skupić się na pisaniu 100 znaków na punkt, zamiast od razu 500. Kolejna sprawa to zawarcie słowa kluczowego w tytule artykułu. Wyszczególnij tytuł większą i pogrubioną czcionką oraz umieść w nim jedną z fraz kluczowych. Większość wyszukiwarek daje wyższą ocenę słowom kluczowym pojawiającym się w nagłówkach, takich jak właśnie tytuł. Na koniec upewnij się, że w każdym z artykułów użyłeś frazy kluczowej 3 do 7 razy. Gdy już skończysz pisać i będziesz gotów by wstawić tekst na stronę, przeczytaj go dokładnie jeszcze raz i upewnij się, że fraza kluczowa powtarza się odpowiednią ilość razy. By marketing poprzez Internet okazał się dla Ciebie owocny powinieneś zawsze mieć na względzie powyższe rady. Stosowanie ich na pewno nie zaszkodzi Twojej stronie, a może pomóc w pozyskaniu nowych klientów.

Brak komentarzy: